Jaunais Hanzanet.lv- pirmie iespaidi

4 07 2008

Esmu pieslēdzies. Indīgi oranžais menu kopā ar lilā un koši zilo Eiropas dinamisko depozītu (reklāmas ir arī šeit) iebliež pa smadzenēm. Ar steigu iebīdu peli uz mazāk agresīva reklāmas karoga. Pirmais, ko gribas izdarīt- palielināt fontu pārlūkā, lai varētu normāli saskatīt to, pēc kā es nācu uz internetbanku. Vai “rūpīgi analizējot dažādu auditoriju vēlmes” noskaidrots, ka cilvēkiem tīk ļoti mazi burti? Vai tas tāpēc, ka tādējādi paliek vairāk vietas reklāmai? Vai tas ir domāts kā “ērtāka”, “personīgāka” vai “klientu vajadzībām piemērotāka”? Nesapratu.

“Jaunā Hansabankas internetbanka veidota, rūpīgi analizējot dažādu auditoriju vēlmes un ieteikumus, turpinot pastāvīgu klientu servisa pilnveidošanu. Tā pilnveidota atbilstoši trim pamata prasībām – funkcionalitāte, pārskatāmība un ērtums.” (no preses relīzes)

Secinājumi?

Funcionalitāte- var jau būt ka tā ir pilnveidota sadaļās, kuras nekad neesmu izmantojis. Kaitinošās nepilnības joprojām nav novērstas, piem. no vērtspapīru portfeļī iekļautā fonda (akcijas) uz tā mēneša pārskatiem joprojām nav iespējams nokļūt.

Vairāk personalizēta? Kā tas izpaužas?

Pārskatāmība? Uzlabojusies konta pārskatā, labi. Kur vēl? Nepamanīju.

Ērtums? Jebkādas kardinālas izmaiņas ērtumu esošajiem lietotājiem būtiski samazina, jo jāpierod pie jaunām krāsām, izkārtojuma, grupējumiem. Pie tam lietojamībai, manuprāt, pievērsts pārāk maz uzmanības un rezultātā tā sanākusi čābīgāka nekā vecajai Hazanet versijai.

Advertisements

Darbības

Information

5 responses

4 07 2008
black

Ar personalizēta domāts vairāk reklāmu ‘tieši Tev’.

4 07 2008
usp

IT daļai tak kautkas bija jādara, tad arī izdomāja projektu :) Rezultāts bēdīgs. cerams ka vecais hanzanets netiks nonīcināts pavisam. citādi tiešām būs jāmeklē cita banka – līdz šim hanzanet bija viena no lietām kas atturēja mainīt banku.
un telehanzanet arī pacentušies sačakarēt – sataisījuši visādus javascrip/ajax validatorus, kā rezultātā konkrēti iebremzē maksājuma ievadīša, dažreiz vispār nogļuko …
te laikam vietā viens vecs padomju laiku teiciens: “nevajag remontēt mopēdu, kurš darbojas” :)

8 07 2008
horninc

viss ko varu ieteikt šīs lapas veidotājiem ir pastudēt http://www.thinkvitamin.com/ varbūt paaugsies saprātā un sāks respektēt lietotāju vēlmes.

15 07 2008
Martins

Skatos, ka Tu pat esi pacenties ilgāku laiku pasērfot pa jauno banku un izcelt lielākos trūkumus!

Es vienkārši ielogojos, apskatījos, izvēmos un izlogojos. Ceru, ka man tur vairs nebūs jāatgriežas, jo sajūta ir līdzīga tai, kad bērnu dienās vakarā baidījos ieiet tumšajā koridorī, no kura uz mani kāds allaž glūnēja caur stiklotajām durvīm..

23 08 2008
Alex Gurvich

Super puper inovatīvas lietas tur neatradu. Kas mani jau tracināja vecā hanzanetā (un kas vēl joprojām nav jaunajā) ir tas, ka nevar meklēt ienākošos maksājumus. Es, piemēram, nevaru atrast visus ienākošos maksājumus un viņu summu – teiksim no Jāņa Bērziņa. Es tikai varu konta izrakstā nosortēt tos, bet tur nerāda tās grupas summu. Šāda iespēja jau sen SEB iBankā (kas arī liels sūds, ja godīgi, bet tā funkcija ir derīga ;) ).




%d bloggers like this: