E-pakalpojums par 30 tūkstošiem latu

12 06 2008

Rīgas pašvaldība par nieka 30 tūkstošiem latu rīdzinieku naudas ir uzbliezusi e-pakalpojumu. Ne jau šādu tādu, bet ļoti “svarīgu” e-pakalpojumu- kā ikvienam izveidot mājaslapu. Es gan nesaprotu to:
– kāpēc ikvienam vajadzētu iemācīties izveidot mājaslapu?
– kāpēc ikvienam vajadzētu to darīt ar Microsoft Sharepoint Designer 2007?
– kāpēc ikvienam izveidoto lapu vajadzētu servēt ar Apache serveri?

Bet pats galvenais, ko nesaprotu- kurš izdomāja un nolēma, ka šis ir viens no svarīgākajiem jautājumiem, kas uztrauc rīdziniekus un ka šis “e-pakalpojums” pēdiņās par 30 tūkstošiem latu ir jārealizē pirms citiem e-pakalpojumiem.

Darbības

Information

7 responses

12 06 2008
Agris

Un ja šo e-pakalpojumu būtu viesusi IT Alise vai Tieto Enator, tad tava attieksme būtu tāda pati? ;)

12 06 2008
Nils

Tā pirmām kārtām domāta jauniešiem, kuriem nav iespēju maksāt par datorkursiem

Cik maksā Sharepoint Designer licence, ap 200 Ls?

Lai man piedod RTU doktorants Rūdolfs Gulbis, ja kļūdos, kurš acīmredzot ir sagatavojis šo materiālu, bet man tomēr šķiet, ka viņa apmaksa par viņa ieguldījumu šajā projektā nekādā gadījumā nevarētu pārsniegt 1000 Ls. Lai gan izskatās, ka ir izmantots vienkārši RTU lekcijām paredzēts materiāls.

12 06 2008
jk

Agri: pirmkārt, es neesmu Alise vai TietoEnator- skat. pie about :) otrkārt- nedomāju, ka es mainītu attieksmi. treškārt- es nepārmetu tiem, kas to taisīja bet gan tiem, kas kaut ko tādu pasūtīja un uzskatīja rezultātu par summai atbilstošu.

12 06 2008
ghey

Cilveks labi nopelnija.
Agris un k.o. ari labi nopelna pildot valsts pasutijumus gudelei.

13 06 2008
Mārtiņš

Izskatās ka pats materiāls arī gatavots ar to pašu programmu, jo lapa (vismaz uz Linux/FF) izskatās pēc sūda…

15 06 2008
  Pārsteidzošā Latvija (Rīgas domē) | Edgars Koroņevskis

[…] Mēs dzīvojam pārsteidzošā valstī ne mazāk pārsteidzošā laikā. Dažkārt es to saprotu kā ar mietu pa pieri. Ik pa laikam gadās gadījumi, kurus var apzīmēt ar kādu sulīgu vārdu, kuru te iekļaut nebūtu īsti lāga. Svētdienas rīts sākas ar RSS lasītāja caurskatīšanu, diemžēl pēdējā laikā to daru tikai reizi nedēļā. Iekrita acīs kāds ieraksts no bijušā RSU pasniedzēja Jurģa Ķiršakmeņa “E-pakalpojums par 30 tūkstošiem latu“. […]

15 06 2008
nekur.lv: jaunākie ieraksti

Pārsteidzošā Latvija (Rīgas domē)…

Mēs dzīvojam pārsteidzošā valstī ne mazāk pārsteidzošā laikā. Dažkārt es to saprotu kā ar mietu pa pieri. Ik pa laikam gadās gadījumi, kurus var apzīmēt ar kādu sulīgu vārdu, kuru te iekļaut nebūtu īsti lāga. Svētdienas rīts …




