Divdesmit pirmā gadsimta žurnālista standarts

6 07 2007

Ilgu laiku IT industrijas žurnālistikas paraugs bija Walt Mossberg, Wall Street Journal tehnoloģiju reportieris. Viņš ne tikai regulāri žurnāla slejās stāsta un analizē jaunumus informācijas tehnoloģiju nozarē, bet arī piedalās televīzijas pārraidēs CNBC un organizē un vada D: All Things Digital konferenci (kurā piedalīties ir gods pat vislielāko IT kompāniju pirmajiem cilvēkiem un kura ir viens no tiem nedaudzajiem pasākumiem, kurā uz vienas skatuves dzīvajā blakus sēž Steve Jobs un Bill Gates). Vairāk kā piecpadsmit gadu laikā Walt Mossberg ir kļuvis ne tikai par vislabāk apmaksāto WSJ žurnālistu, bet arī par industrijas haizivi, kura vērtējums izšķir ne tikai atsevišķu produktu bet pat veselu kompāniju veiksmi (vai gluži otrādi).

Taču nu ir pienācis laiks divdesmit pirmā gadsimta IT žurnālistikas standartam. Un to, manuprāt, vislabāk iemieso David Pogue, New York Times tehnoloģiju reportieris. Viņš arī stāsta par jaunumiem, veic produktu apskatus, raksta grāmatas un analizē tendences, taču, atšķirībā no Walt Mossberg, David Pogue ir īsts multimākslinieks. Viņš raksta, blogo, iestudē un tēlo īsfilmās un…dzied. Un šķiet pa pats no tā visa nenormāli pavelkas. Apskaužu.

My iPhone Diary

iPhone: The Music Video

Advertisements

Darbības

Information

3 responses

10 07 2007
.M.

Kā tad!
Kāda kompānija uztaisa sūdainu Produktu™, Walts vai Deivids savā blogā to saslavē un kompānijas akciju cena uzkāpj debesīs, jo Produktu™ izķer kā karstus pīrādziņus.
Apskaud gan.

10 07 2007
.M.

Par to ka Pougs ir radošs profesionālis ar ļoti labu humora izjūtu šaubu nav. Tur es tev piekrītu.

10 07 2007
jk

.M.: kas tad nu? slikta diena?




%d bloggers like this: