Cik ļoti tu mīli latviešu mūziķus?

11 06 2007

Bieži nācies lasīt argumentus, kādēļ cilvēki nepērk mūziku, kuru klausās. Viens no biežāk minētajiem argumentiem (jeb attaisnojumiem) ir tas, ka no tās summas, kuru patērētājs samaksā veikalā, mazākā daļa tiek pašiem mūzikas autoriem. Otrs, ne mazāk bieži pieminēts- kāda jēga pirkt albumu, kurā ir viena forša un deviņas nekādas dziesmas.

Tad nu lūk- savu mīlestību uz atsevišķu latviešu izpildītāju dziesmām ir iespējams realizēt nepārmaksājot un nebarojot mūzikas industrijas “liekēžus” (kuri patiesībā ne vienmēr ir tik lieki, kā liekas cilvēkam no malas).

No 7. līdz 17. jūnijam jaunizveidotajā Baltic Online Media Store ir iespēja darbos, nevis vārdos apliecināt savu attieksmi pret latviešu mūziķiem. Izvēlies 5 dziesmas, kuras tev patīk, taču par kurām tu nebiji samaksājis autoram un iegādājies tās par paša izvēlēto cenu (ne mazāk par 10 santīmiem). Ņem vērā, ka visa summa aizies tieši autoriem, pat autoratlīdzības maksājumus un bankas komisijas segs Tilde.

Diemžēl Astro’n’out kā arī veselu virkni katalogā iekļauto mākslinieku
agrāk izdoto albumu (piem. Dzeltenie Pastnieki, Jumprava utt.) katalogā
neatradu, tāpēc izvēle apstājās pie:

  • Cosmos- Cosmos- Ja tā nav
  • Igo&Ieva- Klusums starp mums- Čuksti uzmodināja pilsētu
  • Reigani- Nospied sarkano podziņu- Es eju kost
  • Remix- Gold- Komunālais blūzs
  • Roberts Gobziņš- 20 Labākās Dziesmas- Gāju Vakarā uz Māju

P.S. Ja es STINGRI nebūtu nolēmis nopirkt šīs dziesmas, man būtu apnicis:

  • tas, ka reģistrācijas anketā vairāki informācijas lauki jāievada atkārtoti,
  • tas, ka tik ilgi nācās gaidīt uz apstiprinājuma koda e-pasta vēstuli,
  • tas, ka pēc apstiprinājuma koda ievadīšanas ES VĒL NEBIJU ielogojies, man bija jāievada savs e-pasts un parole vēlreiz,
  • tas, ka secureshop.firstdata.lv ir TIK MEŽONĪGI LĒNS,

un es kaut kur procesa vidū būtu atteicies no domas tikt pie šīm dziesmām un no tik konkrētas mīlestības izpausmes pret latviešu mūziku.

Saņemtajā rēķinā uzzināju, ka mūziķi nesaņems 50 santīmus par dziesmu, kā biju plānojis, bet tikai 42 santīmus, jo 8 santīmi ir samaksāti pievienotās vērtības nodoklī (loģiski). Lejupielādētie MP3 faili nesatur artworku.

Darbības

Information

6 responses

11 06 2007
wannabe

Neviens man neiegalvos, ka nemaksāt ir “slikti”. Vai es izvēlējos dzīvot tādā pasaulē, kur par visu ir jāmaksā? Lai gan, es tāpat latviešu mūziku neklausos.

11 06 2007
Jeremy

Minētās problēmas ir piefiksētas un tiks risinātas :)
Paldies.

12 06 2007
auzas

Nu nepirkšu es neparko to latviešu mūziku ja nu vienīgi repu, to arī pērku, neuzskatu ka latviešiem mūsdienās būtu pirkšanas vērtas dziesmas.

13 06 2007
nitro

auzas, bet klausīšanās vērtas?

14 06 2007
auzas

Popi un šlāgeri točna nav klausīšanās vērti. Repā gan ir ko dzirdēt.

14 06 2007
urbanbrandings

manupraat shaja veikala vajadzetu ari pardod tikko izlaistus radio singlus, jo biezi tie nedadziivo lidz pilnam albumam vai ari dadziivo tikai pec kada gada!

ka piemeram (ok ta ir Eirovizija bet tikuntaa) Intars Busulis – Gonki.

kadu laiku gribeju dabut un nevareju… butu si dziesma noperkama – nopirktu




