RevConnect uz Mac? Mierīgi!

13 10 2006

Kopš mājās esmu pārgājis uz Mac, nevienu brīdi neesmu juties apdalīts. Spēles faktiski nespēlēju (pēdējās, kuras esmu spēlējis, ir Diablo 2 un Colin Mcrae Rally 2), savukārt visās citās jomās Mac lietojumi ir krietni pārāki par saviem Windows analogiem. Izņemot…. No Windows pasaules man pietrūkst tikai viena programma. RevConnect– DC++ klients, kurš pats spēj identificēt citus meklētā faila avotus un lejupielādēt no vairākiem avotiem vienlaicīgi, kas būtiski palielina lejupielādes ātrumu.

Mac OS X vide ar DC++ klientiem ir mazliet apdalīta- lai arī ShakesPeer klients ir visnotaļ glīts, ērts un pilnībā iekļaujas Mac interfeisa ideoloģijā, tā galvenais trūkums ir tas, kas tas nedara to, ko dara RevConnect. Pie tam Shakespeer ir diezgan ņikīgs, vismaz uz Intel Makiem- ik pa laikam nokaras un man ir aizdomas, ka tas spēj nokaut pat Mac OS X sistēmu, neskatoties uz to, ka tam tā nevajadzētu būt. Savukārt Valknut atbaidošās lietotāja interfeisa ekrānkopijas atsita man jebkādu interesi to pat izmēģināt. Esmu estēts :)

Tā nu gandrīz samierinājies, ka DC sniegtās iespējas man ies secen (apnika meklēt, kura tad īsti bija tā stabilākā ShakesPeer versija), pakrāmējies ar Soulseek analogiem uz Mac OS X (vienīgais, kurš uz mana Intel Mac aizgāja bez problēmām, bija soulseeX), es savos RSS avotos izlasīju par CrossOver– risinājumu, kas uz Intel Mac datoriem ļauj darbināt Windows lietojumus Mac OS X vidē bez paša Windows klātbūtnes. Atšķirībā no Parallels virtuālās mašīnas, kas darbina pilnu Windows versiju Mac OS X vidē, CrossOver tikai nodrošina Win32 API (balstītu uz Wine) Windows balstītajiem lietojumiem, translējot operētājsistēmas funkciju izsaukumus uz atbilstošajām X Windows un Unix funkcijām. Ja tu izturēji šo rinkopu, malacis, tālāk būs vieglāk.

CrossOver patreiz ir beta stadijā un 60 dienu bezmaksas versija ir pieejama par brīvu. Lai uzstādītu CrossOver, būs nepieciešams arī Mac OS X instalācijas disks, lai uzinstalētu atbilstošos X logu moduļus. CrossOver instalācija bija vienkārša un uz mirkli aizdomājies, ar kuru Windows lietojumu to pārbaudīt (tajā mirklī DC++ klienta problēma man nebija prātā), nolēmu uzstādīt Picasa, kas pagaidām nav pieejama uz Mac OS X. Viens, divi, gatavs. Picasa palaidās bez problēmām, bez problēmām ierija sevī bilžu folderi un skrullējās kā pa sviestu. Lai gan iPhoto vienalga labāks :)

CrossOver skaistums ir tas, ka Windows lietojums var izmantot Mac OS X opsistēmas failsistēmu, vienlaikus lietotājam Mac OS X lietojumu folderī tā ne ar neatšķiras no citiem lietojumiem- CrossOver Windows lietojuma instalācijas brīdī izveido atbilstošu Mac OS X lietojumu, kas startēšanas brīdī pats izdarīs visu nepieciešamo.

Sapriecājies par to, cik viss ir vienkārši, atcerējos par DC++ problemātiku. Noinstalēju RevConnect- viss it kā kārtībā, RevConnect noindeksē šāri, ļauj pieslēgties hubam, taču mirklī, kad izvēlos kaut ko lejupielādēt- GAME OVER- RevConnect nosprāgst neko nepaskaidrojot. Pamēģinu DC++ klientu parasto. Ar tādām pat sekmēm. Arī CrossOver forumos nekādu atbildi nevarēju atrast- DC klienti nav atbalstīto lietojumu vidū, un atsevišķo lietotāju brēcieni pēc palīdzības tur paliek bez īpašas ievērības. Tas arī saprotams- daudz svarīgāk taču ir nodrošināt biznesa un komerciālo lietojumu, nevis atvērtā koda produktus, kurus lielākā lietotāju daļa izmanto intelektuālā īpašuma nelikumīgai izmantošanai.

Taču šodien, pētīdams Latvijas blogotājus wordpress servisā, uzdūros uz Rodžera ierakstu par Ubuntu un RevConnect, izmantojot Wine. Bingo! Iespējams tā pati problēma- “show progress bars for transfers” ir iemesls, kādēļ RevConnect nosprāgst CrossOver/Mac OS X vidē.

Metos atkal instalēt RevConnect (paguvu jau to nonest, zaudējis jebkādas cerības piedabūt strādāt). HA!!! Ja tas būtu tik vienkārši- novākt ķeksīti pie “show progress bars for transfers”- čekbokss nenovācas ne ar peli, ne [Space], nu nekā. Un ne tikai tur, vispār čekboksi preferencēs nepadodas izmaiņām, tā arī nav skaidrs kāpēc.

Bet nekas, meklējam spotlaitā “DcPlusPlus.xml”, ņemam teksta redaktoru un ar rociņu rindiņā <ShowProgressBars type=”int”>1</ShowProgressBars> nomainām vieninieku ar nulli (ja lietojat TextEdit atcerieties pirms tam preferencēs nomainīt Format uz “Plain Text”). Uzliekam Connection setingos Passive mode un tas arī viss- ar CrossOver palīdzību RevConnect strādā arī uz Mac OS X. Par mani spēcīgāki frīki var pamēģināt dabūt pie dziesmas arī Active mode, man tas neizdevās un taisnību sakot, arī nelikās tik svarīgi.

Manuprāt, ja CrossOver spēs pilnvērtīgi darbināt spēles un atsevišķos, tikai Windows vidē pieejamos lietojumus, tas nudien būs prasītās naudas vērts (USD 59.95, piesakoties jau šobrīd- tikai USD 39.95). Īpaši tādēļ, ka alternatīvie risinājumi- Parallels un BootCamp izmantošana prasa Windows licenci, kas viena pati jau ir krietni dārgāka.

Zagt ir slikti. Ja lejupielādē kādu albūmu, kurš tev patīk- nopērc to. Īpaši, ja tas ir latviešu izpildītājs.

Darbības

Information

14 responses

14 10 2006
woozers

zagta mūzika skan labāk. :mrgreen:

29 10 2006
Guntis

Ja atrodi kādas problēmas un, kas vēl labāk, arī risinājumu — tad labāk ziņo par to programmas izstrādātājiem! Viņi to notiekti ņems vērā.

2 11 2006
jk

Guntis: protams, ka painformēju arī Crossover izstrādātājus.

22 12 2006
es

Man nejiet tas vine es ieinstalleju bet exe neatverAaas tikai pasaki ko vienmer uz linux ar tadiem failiem ko darit?

22 12 2006
es

blauj ka Couldn’t display “/home/ronalds/Desktop/RevConnect-0.674p.exe”.

6 03 2007
Bass

A man tadas rindinjas nav tajaa failaa.Ko tur var dariit?

27 03 2007
JK

Bass: izmanto pēdējo RevConnect versiju.

28 03 2007
hphphp

Nu, tad, beidzot kāds jēdzīgs variants..
PALDIES!
tikai indeksē lēni, varbūt MacFuse pie vainas.

1 06 2007
Win-софт

[…] тут я наткнулся на заметку jk о том, что в подобных ситуациях вполне можно […]

5 07 2007
Gi

paldies par rakstu! nesen iegādājos macbook, cenšos apdzīvot. šis raksts palīdzēja uzstādīt ierasto revconnect :)

8 07 2007
hm

ludzu pasakiet kadai tieshi ir jabut revconnect versijai ? jo es velku pashas jaunakas, bet taada teksta jeb rindinjas tikuntaa nevienaa nava :/

6 09 2007
carlo

10 09 2007
piens

paldies dievam es uzdūros uz šī raksta, bļe vecīt, tu man ietaupiji kaudzi laika, paldies ;)

20 02 2009
Nikita

Klau, man arī strādā caur CrossOver! Tikai meklēt rakstot latviešu vai krievu valodas burtiem nedod – tikai angļu urti strādā. Kā arī piemēram, kad kāds raksta hubas čatā latviešu/krievu burtus, tad man rāda ieroglifus?
Nezini kā uztaisīt, lai radītu arī tos?




