Google Reader Reloaded

2 10 2006

Google turpina strādāt, lai visiem parādītu, ka pārlūka balstīts risinājums nebūt nav sliktāks par lietojumu, kuru jāinstalē savā datorā. Man gan nav skaidrs, kā Google iecerējis ar šo produktu arī kaut ko nopelnīt, bet lai nu tas paliek viņu ziņā.

Google Reader, par kuru jau rakstīju kā vienu no, manuprāt, labākajiem Web 2.0 lietojumiem ir ieguvis jaunu seju un nu daudz vairāk līdzinās tradicionālajiem RSS lasītājiem, nekā agrāk. Adaptācijas periods pierašanai pie jaunā interfeisa ir minimāls, labākais, ka saglabāts vienkāršais, tīrais ekrāna izmantojums, un nav mainīta iespēja (vai kādu tas pārsteidz?) izmantot klaviatūras saīsnes, kuras laipni tiek atgādinātas pirmajā lapā. Beidzot jēgu ieguvušas birkas (tagi), kas tagad, kā izrādās, tiek izmantoti kā mapju nosaukumi RSS avotu grupēšanai. Lasītājs strādā arī ātrāk un stabilāk, nekā pirms tam.

Protams, ka NewsFire ir ne mazāk ērts un daudz skaistāks, tomēr es priekšroku dodu Google Reader. (Starp citu, kas būtu RSS lasītāja etalons uz Windows?). Es esmu tīklā un savus RSS avotus vēlos lasīt gan darbā, gan mājās, gan dažreiz no mobilā tālruņa un citreiz pat no kāda publiskā interneta pieejas punkta pavisam citā valstī. Tīkls ir dators. Dators ir tīkls.

Darbības

Information

2 responses

2 10 2006
mxz

Patiesībā Google Reader IR ļoti labs, tikai tā viena iemesla dēļ, ka var saviem fīdiem sekot līdzi no jebkurienes, tieši tāpat, kā e-pastam. Tam par spīti, nu nespēju es piespiest sevi aizvilkt NewsFire uz miskasti. Nespēju.

2 10 2006
geeky

Es pilnīgi piekrītu viedoklim, ka savus rss avotus ir patīkami lasīt dažādās vietās. Man patīk arī piekļūt saviem podkāstiem dažādās vietās. Ievērtē http://www.odeo.com




