Mac lietotāja interfeiss turpina pārsteigt

13 07 2006

Apple mani nebeidz pārsteigt. Ar kādu uzmanību un pietāti (pat mīlestību) jāattiecas pret lietotāja interfeisu, lai realizētu tādus smalkumus kā, piemēram, šīs Mac OS X taustiņu kombinācijas:

  • Turot nospiestu Option (Alt) taustiņu un spiežot kādu no displeja/klaviatūras gaišuma vai audio skaļuma regulēšanas funkcionālajiem taustiņiem, tiks izsaukts atbilstošo sistēmas preferenču (Display, Keyboard vai Audio) logs.
  • Turot nospiestu Shift taustiņu, displeja gaišuma un audio skaļuma regulēšanas funkcionālie taustiņi spiedīsies bez tipiskās “pop” skaņas.

Esmu Mac lietotājs nu jau piekto mēnesi, taču ik pa laikam atklāju un uzzinu atkal jaunas, eleganti realizētas un, pats galvenais, intuitīvi saprotamas lietas lietotāja interfeisā.

[no TUAW]

Darbības

Information

3 responses

14 07 2006
Boo

lietoju jau gandriiz gadu un arii mans jau otrais aaboliits nebeidz mani paarsteigt :)

18 07 2006
Guntis

Mac ir īsta brīnumu lādīte!
Nospied klusuma taustiņu, un turot to nospiestu, slēdz iekšā Mac un nebūs “gong” ieslēgšanas skaņas… Tās nebūs arī tad, ja pirms izslēgšanas būsu nospiedis skaļruņa izslēgšanas pogu.
Turot nospiest Shift pogu, spied uz Minimize pogas un skaties, kā logs lēnām ieslīd Dokā… Tāpat arī atpakaļ… :)

19 07 2006
Jurģis Ķiršakmens

Guntis: Šito par “gong” es nezināju, ik pa laikam gribas to skaņu izrubīt pavisam.

15 11 2006
Makintošizē savu Windows « Mani 2 santīmi

[…] Mac OS X lietotāja interfeiss ir ne tikai pārdomāts no lietojamības viedokļa, bet arī vizuāli pievilcīgs (lai gan pazīstu cilvēkus, kuriem nepatīk Mac OS X tā iemesla dēļ, ka tas nepieļauj tik plašas izskata pielāgošanas iespējas, kā to piedāvā Windows tēmas). Lai kā arī man patiktu Mac OS X lietotāja interfeiss un šajā vidē pieejamās programmas, reālajā dzīvē (darbā un ikdienā) nākas sakarties ar nepieciešamību izmantot Windows. […]




